REGULAMIN WYDARZENIA
POZNAŃ DESIGN FESTIWAL. KOMUNIKACJA. Rozmowy w czasie niepewności
Poznań, 22 do 30 września 2023
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE:
- Podstawę prawną regulaminu stanowi ustawa z dnia 20 marca 2009 roku, o bezpieczeństwie imprez masowych, tekst ujednolicony Dz.U. 2017 poz. 1160. (zwanej dalej: „Ustawą”), a także Kodeks Cywilny i Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 27 sierpnia 2021 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. 2021 poz. 1583)
- Regulamin dotyczy Wydarzenia pod nazwą „Poznań Design Festiwal. Komunikacja. Rozmowy w czasie niepewności” (zwanego dalej „Festiwalem”), który odbywa się w dniach 22-30 sierpnia 2023 roku.
- Organizatorem wydarzenia jest Fundacja Made in Art, z siedzibą w Poznaniu, wpisaną do Krajowego Rejestru Sadowego KRS: 0000329905, przez Sąd Rejonowy Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sadowego, NIP: 781-183-68-94, REGON: 301110477; 99, NIP: 7282604912 (zwana dalej: „Organizatorem”).
- Festiwal odbywa się w różnych lokalizacjach Poznania, a przede wszystkim w:
- Centrum Kultury Zamek (ul. Święty Marcin 80/82),
- Stary Browar (ul. Półwiejska 42),
- Galeria Pyramida Hub (ul. Garbary 64),
- Brama Poznania (ul. Gdańska 2),
- Studio graficzne BĘKARTY (ul. Szyperska 3),
- Wołyńska 9 (ul. Wołyńska 9)
- Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu (ul. Wojska Polskiego 28)
- Showroom Intu (ul. Chwaliszewo 61)
- MIUFORM showroom, Mielżyńskiego 27/29,
- Introligatornia Lewandowscy (ul. Ślusarska 16B)
- Hadaki (ul. Garbary 50)
- Pracownia Lutnicza Niewczyk&synowie (ul. Woźna 6)
- Pracownia szewska Bernard Jakubowski (ul. Kopernika 10)
- Pracownia OYCA (ul. Półwiejska 14/12)
- Pracownia Fotograficzna Dark
- Dr Shoes (ul. Mostowa 3a)
- Pracownia kaletnicza Gecco (ul. Grobla 3)
- Biała Wierzba Pracownia i sklep dla ceramików (ul. Międzyborska 67/10).
- Celem regulaminu jest zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom i organizatorom Festiwalu, poprzez określenie zasad i warunków uczestnictwa ich obowiązujących.
- Każda osoba przebywająca w czasie trwania Festiwalu na jej terenie jest zobowiązana stosować się do postanowień Regulaminu.
II. WSTĘP I UDZIAŁ W IMPREZIE
- Udział w wydarzeniach stanowiących program Festiwalu jest bezpłatny.
- Organizator zastrzega wymóg wcześniej rejestracji na wybrane wydarzenia.
- Udział w Festiwalu odbywa się na podstawie świadomej i jednoznacznej akceptacji przez uczestnika ryzyka w zakresie możliwości zakażenia COVID-19 podczas Festiwalu, a także bezwarunkowego zrzeczenia się ewentualnych roszczeń w stosunku do Organizatora wynikającej z potencjalnego zakażenia.
- Organizator ma prawo odmówić wstępu na teren Festiwalu osobom:
- pod wpływem alkoholu,
- pod wpływem substancji psychoaktywnych,
- z widocznymi objawami chorobowymi, które mogą sugerować COVID-19 (przede wszystkim kaszel, trudności w oddychaniu, złe samopoczucie, podwyższona temperatura),
- nieprzestrzegające Regulaminu.
III. ZASADY ORGANIZACYJNE I PORZĄDKOWE OBOWIĄZUJĄCE NA TERENIE FESTIWALU:
- Wstęp na wydarzenia Festiwalu jest możliwy w dniach i godzinach podanych na stronie internetowej www.poznandesignfestiwal.pl
- W przypadku podejrzenia łamania regulaminu lub przepisów prawa, organizator ma prawo do dokonania rejestracji (audio i wideo) zachowań osób, których zapisy będą przekazane policji lub prokuraturze.
- Na terenie Festiwalu obowiązuje zakaz prowadzenia działalności reklamowej, handlowej i zarobkowej bez wcześniejszego uzyskania zgody Organizatora.
IV. PRAWA I OBOWIĄZKI UCZESTNIKÓW FESTIWALU:
- Udział w Festiwalu oznacza zgodę na utrwalanie i wykorzystanie wizerunku uczestnika do celów promocyjnych i informacyjnych Festiwalu, zgodnie z ustawą Prawo autorskie i prawa pokrewne (Dz. U. z 2018 roku, poz. 1191, art. 81).
- Zgoda na wykorzystanie, przetwarzanie i publikowanie wizerunku nie jest ograniczona czasowo ani terytorialnie, a także w zakresie liczby publikacji.
- Prawa autorskie majątkowe do wykonywanych przez Organizatora lub na jego zlecenie zdjęć, filmów i nagrań należy do Organizatora.
- W przypadku braku zgody na publikację wizerunku, uczestnik zobowiązany jest poinformować o tym Organizatora wysyłając e-mail na adres hello@poznandesignfestival.pl lub list polecony na adres: Fundacja Made in Art, ul. Bonin 26/33, 60-658 Poznań.
- Rejestracja i uczestnictwo w Festiwalu oznacza zgodę uczestnika na przetwarzanie jego danych osobowych oraz wizerunku przez Organizatora oraz wypełnienie przez Organizatora w stosunku do Uczestników obowiązku informacyjnego zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą w celu zapewnienia właściwej organizacji Festiwalu.
- Dane osobowe Uczestników będą przechowywane nie dłużej niż 14 dni po zakończeniu Festiwalu, po czym zostaną trwale usunięte.
- Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich korekty i usunięcia, a także cofnięcia zgody na ich przetwarzanie.
V. POSTANOWIENIA KOŃCOWE:
- Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany programu, a także odwołania poszczególnych wydarzeń lub całego Festiwalu w uzasadnionych przypadkach (np. choroba, zaostrzenie reżimów sanitarnych związanych z epidemią COVID-19, siła wyższa) bez uprzedzenia, a uczestnikom nie przysługują z tego tytułu odszkodowania ani rekompensaty.
- Prawa do nazwy i identyfikacji graficznej posiada Organizator.
- Regulamin wchodzi w życie 22 września 2023 i jest dostępny na stronie internetowej www.poznandesignfestiwal.pl i w biurze Festiwalu (Stary Browar, Słodownia +1, ul. Półwiejska 42).
- Treść regulaminu może ulec zmianie ze względu na uzasadnioną konieczność zapewnienia bezpieczeństwa uczestnikom i organizatorom oraz właściwego przebiegu Festiwalu.